Zürcher Lehrmittelverlag

A book about people with ideas - from Zurich

  • Zürcher Lehrmittelverlag Cover.

"Zürch­er Pi­oni­ergeist" por­trays 60 per­son­al­it­ies who lived and worked in the can­ton of Zurich after 1900 or who came from here. Men and wo­men who ven­tured new things in tech­no­logy, sci­en­ce, so­ci­ety and cul­ture with ideas and ini­ti­at­ive.
 

Pub­lish­er and au­thor Beat Glog­ger chose Crafft as the de­sign­er for his book. To­geth­er we de­ve­loped a cof­fee-table concept that had one main goal: to in­form and en­ter­tain. The res­ult was a var­ied, en­ter­tain­ing book with many in­sights in­to the way of think­ing and work­ing of the Zurich pi­on­eers.

  • LMZ Inhalt einer Broschüre.
  • Doppelseite in Zürcher Lehrmittel mit schönem Bild.
  • Zürcher Lehrmittelverlag Pionierbuch Inhalt.
  • Doppelseit ein Bruch LMZ.
  • LMZ Doppelseite mit Bildergallerie
  • Doppelseite des Zürcher Lehrmittelverlages Pionierbuch.
  • LMZ Bild zeigt Mann mit Schnurrbart
  • LMZ Doppelseite mit mehreren Covern aufgelistet

Crafft x LMZ Zür­cher Lehr­mit­tel­ver­lag

  • De­sign-Con­cept

  • Art Di­rec­ti­on
  • Lay­out
  • Pro­du­cti­on
     

LMZ Zürcher Lehrmittelverlag

 

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